Still alive! - deel 2 - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Jessica Braack - WaarBenJij.nu Still alive! - deel 2 - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Jessica Braack - WaarBenJij.nu

Still alive! - deel 2

Blijf op de hoogte en volg Jessica

09 November 2015 | Indonesië, Kuta

-vervolg van deel 1, duhh logisch-

Na zes dagen Ubud was het tijd om verder te gaan richting de idyllische Gili eilanden! Ik koos ervoor om niet rechtstreeks te gaan maar een tussenstop te maken in een vissers/havenstadje; Padangbai. Wat geinig! Toen ik hier 's middags aan kwam was het een grote chaos en een komen en gaan van massa's mensen, allemaal op weg naar de Gili's of Lombok. 'S avonds was het hier echter heeeelemaal uitgestorven en ook de volgende ochtend was het er zo immens stil! Ik heb mijn dag doorgebracht op een (bijna) prive strandje, genaamd 'white sand beach'. Dat zegt al wel genoeg lijkt me!

Omdat alleen ook maar zo alleen is heb ik maandags de boot naar Gili Trawangan genomen, maar ik vond het maar niks. Wel een prachtige zee en mooie witte stranden, maar veel te druk en volgebouwd met restaurants, hotels en bars rondom het hele eiland. Na een dag een fiets te hebben gehuurd om een mislukte poging te doen tot een mooi, onontdekt plekje te vinden ben ik verder gegaan naar Gili Air, een ander bijbehorend eiland. Waar Gili Trawangan bekend staat als party eiland staat Gili Air bekend als relax eiland. Dit was duidelijk meer aan mij besteed! Wat een chill sfeertje, het hostel wat ik hier had geboekt bestond uit allemaal rieten hutjes en had een zwembadje in het midden. Doordat er geen wifi beschikbaar was, was het er daarnaast erg gezellig en moest men wel met elkaar gaan praten! Vanuit Gili Air heb ik een snorkeltrip gedaan en waar ik het eerst jammer vond dit alleen te moeten doen waren deze zorgen overbodig; ik kwam twee Duitse meisjes die ik in Ubud had leren kennen tegen! Klein wereldje is het toch maar weer :) het snorkelen was gaaf! Zo bijzonder om gewoon tussen al die mooie visjes in te zwemmen en niet te vergeten tussen de zeeschildpadden! Wat een joekels en ze kwamen zo dichtbij!!

Tsja, en toen begon de ellende waarmee we deze post begonnen zijn :) even puzzelen hoe de komende tijd er uit gaat zien nu en afwachten hoe snel ik op knap!

Knuffel! X

  • 09 November 2015 - 09:27

    Elianne:

    Scheetje je bent een kanjer!!!!! Hang in there, deze verhalen zijn veel te leuk :)

  • 09 November 2015 - 20:41

    Geraterbraack:

    Ha die Jes, gelukkig ben je nu weer aan de beterende hand en kun je hopelijk weer wat leuks gaan doen. Blijf vooral goed letten op je voedingspatroon. Very important! Kus mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Kuta

Jessica

Actief sinds 17 Okt. 2015
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 1920

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2015 - 22 December 2015

Indonesië, Singapore & Maleisië

Landen bezocht: